Thursday 13 November 2014

Kenapa Kedah Kena Puting Beliung

Kenapa Kedah Kena Puting Beliung
Kenapa Kedah Kena Puting Beliung

Assalamualaikum w.b.t.. Malam ni, masa belek-belek Search Keyword, terjumpa satu pertanyaan iaitu Kenapa Kedah Kena Puting Beliung.. Errrmmmm.. Mungkin ramai yang tertanya-tanya kenapa Kedah sering kali sekarang ni dilanda Puting Beliung atau Belalai Air.. Rasanya dah masuk kali ketiga atau keempatkan melanda Kedah.. Eraz sendiri pun tak de jawapan.. Mungkin ada sesuatu yang berlaku di situ yang melibatkan alam semula jadi.. Tidak mustahil selepas ni akan muncul jawapan yang berjaya dirungkaikan..

Apa-apa pun, sama-sama kita doakan semoga Puting Beliung atau Belalai Air ini berada jauh dari Malaysia.. Selain boleh memusnahkan kediaman dan benda sekeliling, ia juga boleh mengorbankan nyawa.. Wassalam..

5 comments:

  1. Aamiin.. Bersama kita doakan semoga semua selamat.

    Jom follow dan terjah entri papaglamz
    http://www.papaglamz.com/2014/11/tinta-papaglamz-ll-sengsaranya.html?m=1

    ReplyDelete
  2. amin..timm pun takut ni klau2 tetiba kulim pulak yg kena..dekat rumah ni cuma dpt rasa angin kuat..ribut mcm belalai air xda lgi..

    ReplyDelete
  3. betul2... saya pun harap tak jadi lagi..sbb rumah saya pun kat kedah :(

    ReplyDelete
  4. Mmg menakutkan..

    ReplyDelete
  5. bukan sekadar kejadian alam......
    renung2kan dan selamat beramal

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.