Thursday 20 November 2014

Diskaun Dari iPrice Untuk Shopping Online di Lazada

Assalamualaikum w.b.t.. Shopping Online.. Siapa yang tak pernah buat? Sila angkat tangan.. Pasti pernah kan walaupun hanya sekali.. Eraz sendiri sekarang ni, memang banyak gunakan platform online untuk beli sesuatu sebab dapat mudahnya.. Senang, cepat dan jimat masa serta boleh dapatkan diskaun.. Betul tak? Macamana nak dapatkan? Haaa.. Kena la baca satu persatu.. Sekejap je ni.. 

Tak kira la barang apa pun, untuk diri sendiri, untuk isteri, untuk Zara Faleesya dan kegunaan lain juga.. Tapi sebelum nak shopping tu, korang kena la tahu tips-tipsnya juga.. Sebelum membuat payment, bandingkan dulu harga barang-barang tu sebab kalau tahu kebenarannya lepas membuat payment, memang menyesal la kan.. 

Selain tu, alert dengan promosi yang ada.. Mesti akan ada diskaun nya.. Kalau tak sikit, pasti ada yang banyak dan specialnya.. Lazada.. Pernah dengar kan.. Tahun ni sahaja, rasanya dah banyak kot Eraz gunakan perkhidmatan Lazada ni.. Lastest adalah powerbank.. 


Alhamdulillah, tak sampai 2 hari, powerbank ni sampai ke tangan Eraz dengan selamat.. Memang powerbank ni sangat berguna kepada pengguna sebab kalau terdesak, inilah penyelamatnya.. Tambahan pula masa tengah diskaun menggila sampai ke 78%.. Alhamdullillah dapat harga yang sangat-sangat berbaloi..

Lagi satu yang nak cerita, camne nak dapatkan harga special? Camne nak dapatkan harga special? Haaa.. Ini nak cerita.. Mana-mana pembeli boleh dapatkan kupon diskaun yang dipanggil iPrice yang mana korang boleh ke laman web http://iprice.my/coupons/store/lazada-malaysia-voucher-codes/ ini dulu untuk dapatkan code diskaun.. Memang sangat-sangat berguna kepada semua kerana banyak kita boleh jimat.. Mungkin niat asal nak beli satu barang, tapi bila gunakan kupon tu, dapat beli dua kan.. 


Dengan adanya iPrice ni, memang jimat la sikit duit kita yang shopping secara online terutama di Lazada.. Kat situ kan banyak benda ada.. Jadi berterima kasih kepada iPrice sebab menyediakan servis ni. Jadi korang boleh la terus ke http://iprice.my/coupons/store/lazada-malaysia-voucher-codes/ untuk dapatkan diskaun korang! Enjoy!!

5 comments:

  1. sejak terkena dengan lazada tak pernah yakin lagi dengan lazada nih..

    ReplyDelete
  2. 78%..hmm.. ini pendapat Zam dr pemerhatian selama ni.. terlebih dahulu, sesetengah item sengaja diletakkan harga yang lebih tinggi berbanding pasaran..

    kemudian mereka dakwa ada diskaun yang tinggi, dan setelah diskaun, apa yang jadi harga item tersebut hanya murah sedikit dari harga pasaran yang sebenar..

    pelanggan rasa peniaga di Lazada buat tawaran diskaun yang tinggi, tapi apa yang berlaku adalh tidak benar kerana harga asal yang diletakkan telah dinaikkan awal2 lagi..

    teknik pemasaran..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apapun, ditekankan sekali lagi, hanya sesetengah item.. ada juga sebelum ni yang zam survey, memang betul2 murah dr pasaran.. jadi, hati2 sebelum beli agar tak dikaburi

      Delete
  3. Tak pernah shopping kat lazada..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.