Friday 14 November 2014

BMSV5103 - Service Marketing

BMSV5103 - Service Marketing
BMSV5103 - Service Marketing

Assalamualaikum w.b.t.. BMSV5103 - Service Marketing merupakan subjek ketiga Eraz untuk semester ni.. Ini salah satu subjek dalam major Marketing.. Dah complete dua semester ni, semester depan kena completekan dua lagi.. Subjek ni pun sama macam subjek lain sebelum ni ianya ada satu assignment dan final exam pada bulan Disember ni..

Sekarang ni dah jumpa sedikit sebanyak bahan untuk assignment dan dengan kata lain, dah nampak jalan la sikit kan...Sebenarnya dalam berdebar-debar ni sebab bahan tu ada dua untuk subjek, cuma untuk satu subjek tu, belum lagi sebab susah sikit.. Bila nak buat assignment, bercampur pula dengan hal di rumah, di pejabat, terus terhalang.. Apa-apa pun, tetap kena buat kan.. So, as usual, berjalan mengikut arus..

5 comments:

  1. good luck....marketing best.hihi

    ReplyDelete
  2. Hi Erazfadli... saya nak mohon pertolongan kenal sesiapa yang sudi jual buku teks BMSV5103 Services Marketing dan BMMR5103 Marketing Research kpd saya..

    Terima kasih.

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.