Saturday 25 May 2013

Saya Sebenarnya Isteri Dia Episod 7

Assalamualaikum w.b.t.. Sebelum ni Eraz ada update Saya Sebenarnya Isteri Dia Episod 6.. Tapi malam ni tak dapat nak tengok sebab berada di UiTM Chendering Terengganu sebab ada Karnival Sukan Wilayah Timur.. Tapi search awal-awal sinopsis just nak tahu hujung pangkal.. Siapa yang belum tengok, boleh baca sinopsis ni dulu..

Haqimy mengajak Syaf ke kebun durian.. Mereka pergi bersama-sama adik Haqimy Imah.. Di kebun, Syaf digigit pacat.. Haqimy cuba membantu,namun kebetulan Firash tiba.. Firash naik marah kerana menyangka Haqimy ingin ambil kesempatan terhadap Syaf.. Dia yang bengang lalu menumbuk Qimy.. Firash dengan segera bawa Syaf berlalu dari situ lalu.Di pertengahan jalan, Firash berhenti dan mengubati Syaf.. Sementara ibu Qimy mula berkenan pada Syaf sebagai menantu.. Pulang dari kampung, Syaf mendapat pertukaran kerja di Terengganu..

SUMBER

#Autopost entri sebabnya masa ni Eraz dah tidur.. Haha..

7 comments:

  1. he he he.... haruslah kan dah tidur... dah pukul 1.38 am dah pun... wah ke UiTM Chendering ek... my sis in law dapat tawaran ke sana... on 2/6 gi melapor diri kata betterhalf...

    *baru jer selesai tengok saya sebenarnya isteri dia kat tonton...

    ReplyDelete
  2. tak sempat tengok citer nie......

    ReplyDelete
    Replies
    1. klu tak sempat rekod, macam dah malas layan kat tonton..

      Delete
  3. suka tengok citerr ni. suke tengok tiz diganding dengan izzu. sweet je ^^

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.