Kelab Blogger Ben Ashaari

Friday, 3 May 2013

Leher Tertusuk Buluh



Assalamualaikum w.b.t.. Sebenarnya baru sehari dua lepas Eraz dan isteri bercakap pasal kemungkinan-kemungkinan yang boleh berlaku dengan batang-batang buluh atau buluh-buluh yang digunakan untuk pacak bendera parti.. Mangsanya mungkin pemandu kereta dan terutamanya penunggang motosikal.. Tup-tup hari ni dalam kosmo dah keluar berita yang sama seperti yang difikirkan..

Seorang budak lelaki 14 tahun yang menaiki motosikal bersama rakannya tertusuk buluh tanpa sedar sehinggakan terpaksa dibawa ke klinik berdekatan.. Akan tetapi disebabkan kecederaan serius, terpaksa dibawa ke hospital..

Jadi berhati-hatilah semua.. Minta jauh daripada berlakunya kemalangan yang tidak diingini..

#Jangan lupa keluar mengundi lusa!

Published with Blogger-droid v2.0.10

12 comments:

  1. dorang pasang bendera parti asal boleh jer tanpa memikirkan keselamatan kita semua sebagai pengguna jalan raya.....

    ReplyDelete
  2. mintak2 smuanya dipelihara kan..

    ReplyDelete
  3. guano ni?/nk slhkan spe?jeng jeng

    http://mimbarhatiku.blogspot.com/2013/05/tips-tarik-minat-anak-bersolat.html

    ReplyDelete
  4. berhati2lah...bahaya tu buluh tu...

    ReplyDelete
  5. kadang-kadang dorang pasang bendera tapi tak kisah orang yang memandu nampak ke tidak. contohnya pasang bendera di persimpangan, penuh bendera sampai pemandu nak tengok lampu isyarat pun tak nampak. isk....

    From,

    Nasz

    www.mohdnaser.com

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.