Sunday 12 May 2013

Tarikh Sambutan Hari Ibu 2013 di Malaysia

Assalamualaikum w.b.t.. Tanggal 12 Mei 2013 iaitu hari ini merupakan tarikh sambutan Hari Ibu pada tahun 2013 di Malaysia.. Sebenarnya Hari Ibu boleh di sambut setiap hari.. Tak semestinya setiap hari Ahad minggu kedua bulan Mei setiap tahun.. Tapi mungkin ditetapkan satu hari untuk menjadikan ianya satu hari istimewa untuk ibu-ibu dan bakal-bakal ibu..

Sempena sambutan Hari Ibu 2013 ini, Eraz ingin mengucapkan Selamat Hari Ibu kepada ibu, ibu mertua, isteri Eraz yang juga bakal ibu, dua orang kakak Eraz yang sudah bergelar, kawan-kawan Eraz seluruh Malausia dan semua wanita-wanita seluruh Malaysia dan dunia!!

Sempena Hari Ibu 2013 ni, jika korang ada anak kecil, apa kata, sebagai suami atau bapa, belikan sepotong kek, letakkan satu lilin, lepas itu, beri kepada anak dan minta anak bawa pergi kepada ibu as a suprise! Mesti sweet! Insyaallah..

Lastly, Selamat Hari Ibu.......

13 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.