Kelab Blogger Ben Ashaari

Saturday, 4 May 2013

Bagaikan Bumbung Hijau Biru


Assalamualaikum w.b.t.. Masih ingat lagi entri Eraz pada Fenomena Hijau Lawan Biru? Kali ini Eraz sempat snap gambar di jalan Berek 12, Kota Bharu, Kelantan.. Kalau korang lalu kat jalan tu, korang akan rasa macam ada bumbung di atas.. Penuh..  Dalam gambar nampak sikit.. Kalau tengok dengan mata sendiri, memang cantik r.. 

#Selamat Mengundi

Published with Blogger-droid v2.0.10

8 comments:

  1. Depan rumah saya penuh warna biru. sakit mata tengok. eh, hehehe >.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.. sabar2.. hari ni diaorg buang.. ;D

      Delete
  2. bukan senang nak jumpa situasi begini...4 @ 5 tahun sekali jer....

    ReplyDelete
  3. macam-macam dorang buat. ada bentuk kereta kebal, motor dan ada juga bentuk kapal terbang. saya nampak banyak di perak.

    From,

    Nasz

    www.mohdnaser.com

    ReplyDelete
  4. risau je "bumbung" tu jatuh + melilit pengguna jalan raya..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.