Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, 16 May 2013

Tutti Frutti Perisa Horlick dan Durian



Assalamualaikum w.b.t.. Bila dapat tahu yang Tutti Frutti mengeluarkan perisa baru iaitu Horlick dan Durian, terus try untuk terjah Tutti Frutti yang ada di Kubang Kerian Kelantan tu.. Memang tak mengecewakan.. Harga tu pun sikit hari tu.. Dalam turun-turun pun, biasa la tutti frutti, boleh tahan harga nya.. Perisa durian dan horlick ni asing-asing.. Bukan campur..

Siapa dah try dua perisa baru ni? Komen?

Published with Blogger-droid v2.0.10

20 comments:

  1. tak tahu pun..huhu..apala rasanya kalau cmpurkan horlicks + durian ni ye dalam 1 cup

    ReplyDelete
  2. perghh apa2 pun durian punya sedap oooo :D

    ReplyDelete
  3. belum cuba perasa horlick dan durian... hehehe

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Perisa yang bru di perkenalkan...P

      Delete
  5. durian punyeee x sedap ! horlick memang sedappp

    ReplyDelete
  6. tak penah lg jejak tuti fruti.. nak jugak try, hehe

    ReplyDelete
  7. kubang kerian?? hehe.. dekat je ngan umah kite. tapi tak penah pi pon. belanja?!!

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.