Kelab Blogger Ben Ashaari

Friday, 17 May 2013

Leave me alone ..


Tolong jangan ganggu saya nak bekerja.. ;D

Published with Blogger-droid v2.0.10

19 comments:

  1. amboiiiii.... bz nya dia..

    *simbolik betul tengok kucing ni buat kerja...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg busy.. guna simbolik tu.. hehe

      Delete
  2. Assalammualaikum.... ingat apa tadi "leave alone"...

    ok selamat berkerja k...

    mselim3

    ReplyDelete
  3. adui...
    comelnya.. =.=
    mesti dia tengah tidur kan??

    ReplyDelete
  4. vah vah vah...advance betul kucing ni...boleh tak kucing ni tolong service kereta Farah? he he he...

    ReplyDelete
    Replies
    1. blh, service cari tikus dalam enjin.. hehe

      Delete
  5. haha. comel sgt eh kucing tue!

    ReplyDelete
  6. nak kacau jugak kucing tu..tolong la kucing tengokkan kereta saya yang dimasuki tikus jap tadi..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. sangat sesuai carik kucing tu.. hehe..

      Delete
  7. lain macam jer kucing nie...

    ReplyDelete
  8. comeyyyyy2 arr memew awk !!!! mintak ? hihi >.<

    http://bloggadisbrutal.blogspot.com/2013/05/8-photo-shoot-bajet-hensem-abang-aku.html

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.