Saturday 4 May 2013

Perkahwinan Jehan Miskin Dengan Gadis Korea

Assalamualaikum w.b.t.. Perkahwinan Jehan Miskin Dengan Gadis Korea akan diadakan Sabtu 04 Mei 2013, sehari sebelum hari PRU-13.. Mesti ramai yang dah baca tentang berita perkahwinan Jehan Miskin dengan gadis Korea ni kan.. Eraz just nak share dengan pembaca blog ni yang mungkin belum tahu.. Hari ni mesti ramai yang akan upload koleksi gambar perkahwinan dan pernikahan Jehan Miskin..

Perkahwinan Jehan Miskin dengan gadis Korea ni akan diringkas selama sehari di Carcosa Seri Negara.. Majlis berkenaan bermula pada pukul 2 petang itu akan dimulakan dengan acara akad nikah, persandingan diikuti majlis minum petang..

Apa-apa pun tahniah kepada Jehan Miskin atas perkahwinan beliau hari ini dan Eraz doakan semoga semua rakan-rakan Eraz dan semua pembaca yang belum berkahwin, akan dipertemukan jodoh secepat mungkin! Amin..

#Jun ini, adik bongsu Eraz kahwin..

7 comments:

  1. Mesti ramai yang nak tengok gambar isteri jehan miskin nanti..

    ReplyDelete
  2. Akhirnya kahwin juga Jehan....

    ReplyDelete
  3. wah... dapat awek korea. saya dulu angan-angan juga kawin dengan awek korea. hehehe.

    anyway, tahniah Jehan Miskin.

    From,

    Nasz

    www.mohdnaser.com

    ReplyDelete
  4. jun tu tarikh bila? adik farisha pun kawin bulan jun..huhu

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.