Kelab Blogger Ben Ashaari

Wednesday, 15 May 2013

Aku Mengidam Cadbury Choclairs !


Assalamualaikum w.b.t.. Aku Mengidam Cadbury Choclairs ! Haha.. Propa je tajuk tu.. Tapi hakikatnya, memang Eraz nak makan coklat ni.. Jadi terus beli sepaket besar.. Makan seorang-sorang.. Kalau budak-budak ni, dah buruk gigi.. Haha.. Bukan mengidam pun sebab istilah mengidam tu hanya bagi wanita mengandung.. Tapi rasa macam nak makan.. So beli je la.. Siapa nak share? Haha.. Peace no war..

#Tak sabar nak tunggu Hari Raya Aidilfitri

Published with Blogger-droid v2.0.10

17 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.