Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, 23 May 2013

Bila sakit hati ..

Assalamualaikum w.b.t.. Kadang-kadang tu, bila kita dah sakit hati, automatik hilang mood dan boleh sampai sakit kepala..

25 comments:

  1. Betul tu, memang automatik tak ada mood =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. paling tak best klu tak de mood... huhu..

      Delete
  2. betul tu..
    sakit tu mempengaruhi kesihatan..

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Thanx.. Tahniah utk konvokesyen..

      Delete
  4. alolo.. kenapa ni?? sabar eh ..
    keep calm and smile :D
    then move on .

    ReplyDelete
  5. tu ler...kalau boleh jangan dilayan sangat sakit hati....daripada memikirkan sakit hati lebih baik mendiamkan diri.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klu kite berseorangan, ok berdiam diri.. klu berdua, kesian yang sorg lg tgk kite diam je.. hehe..

      Delete
  6. sakit kepala taklah. tapi kalau hilang mood, rasa macam malas nak bergerak.

    ReplyDelete
  7. Dah musim panas ni , saje je bg org xde mood

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu la... panas btul skang..Otu

      Delete
  8. sakit hati? kertas dan pen yang menjadi mangsa. sakit hati/geram giler akan membuat hana menangis.

    ReplyDelete
  9. ahahahhh ! cute arr epal tu ! i loikkee ! hehehehe

    http://bloggadisbrutal.blogspot.com/2013/05/5-1o-ciri-lelaki-yang-wajib-kena-tinggal.html

    ReplyDelete
  10. ya . boleh sampai sakit kepala :)

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.