Sunday 19 May 2013

Radhi menyerlah, Celina menurun, Enot hampir tersingkir : MSM2

Assalamualaikum w.b.t.. Sebenarnya tak de mood nak update blog malam ni tetapi buat juga sebab mungkin ada yang nak tahu tentang perkembangan terkini dalam Masterchef Selebriti Malaysia Musim Ke - 2.. Untuk pusingan penyingkiran malam ini, Radhi OAG, Celina, Syura dan Enot telah menyenaraikan diri untuk bertarung dalam pusingan penyingkiran..

Pusingan penyingkiran malam ini bertemakan Belut! Eraz sendiri pun tak pernah makan belut.. Jadi, setelah tamat, Radhi diumumkan sebagai masakan paling menyerlah.. Manakala Syura diberi komen ok dan tak ok.. Manakala Celina pula menampakkan prestasi yang makin menurun dari hari ke hari..

Lastly, Enot diumumkan sebagai selebriti yang akan tersingkir pada malam ini.. Komen chef ialah selain belut berkenaan over cook, chef menegur Enot supaya memasak untuk pelanggan, bukan untuk diri sendiri.. Maksudnya, walaupun tak suka, hidangkanlah juga untuk memuaskan hati pelanggan.. Tetapi semasa ingin melangkah ke pintu besar, pintu berkenaan berkunci akhirnya Chef Zubir mengumumkan tiada penyingkiran.. Terselamatlah Enot..

Sekian,

7 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.