Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, 2 May 2013

Fenomena Hijau Lawan Biru


Assalamualaikum w.b.t.. Hari ni jalan dah mula menunjukkan nak sesak.. Tambah-tambah di jalan utama.. Mungkin dah ramai yang balik kampung untuk mengundi pilihan pemimpin masing-masing.. Jalan sekarang sangat meriah dengan bendera-bendera parti.. Kalau di Kelantan, hijau lawan biru la paling banyak.. Ada yang sangat kreatif.. 

Tapi sebenarnya, letak bendera tu, letak la jugak kan.. Keselamatan untuk pengguna jalan raya kena la diambil berat juga.. Contohnya di roundabout.. Ada kes berlaku kemalangan sebab terlindung kerana poster dan bendera yang banyak.. Susah nak tambah kenderaan lain.. Itu salah satu contoh la.. Yang lain tu, boleh fikir sendiri la..

#Selamat Mengundi!

Published with Blogger-droid v2.0.10

10 comments:

  1. perghh!! dh jdi mcm jln istmewa dh, siap tpi2 ada bndra.. hahaha

    ReplyDelete
  2. memang betul tu. aku geram gak rasa tengok. macam tak boleh fikir je nak letak mana yang selamat dan tak ganggu penglihatan orang untuk bergerak.huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tmpt seperti cabang 4, cabang 3, mmg bahaya sebenarnya,.,

      Delete
  3. betul tu. lagipun saya rasa macam membazir letak bendera banyak-banyak ni. duit itu mungkin boleh buat perkara yang lebih berfaedah.

    Jemput ke blog saya.

    From,

    Nasz

    www.mohdnaser.com

    ReplyDelete
  4. sekarang banyak perang poster.....

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.