Showing posts with label Sebenarnya Saya Isteri Dia Episod 7. Show all posts
Showing posts with label Sebenarnya Saya Isteri Dia Episod 7. Show all posts

Saturday, 25 May 2013

Saya Sebenarnya Isteri Dia Episod 7

Assalamualaikum w.b.t.. Sebelum ni Eraz ada update Saya Sebenarnya Isteri Dia Episod 6.. Tapi malam ni tak dapat nak tengok sebab berada di UiTM Chendering Terengganu sebab ada Karnival Sukan Wilayah Timur.. Tapi search awal-awal sinopsis just nak tahu hujung pangkal.. Siapa yang belum tengok, boleh baca sinopsis ni dulu..

Haqimy mengajak Syaf ke kebun durian.. Mereka pergi bersama-sama adik Haqimy Imah.. Di kebun, Syaf digigit pacat.. Haqimy cuba membantu,namun kebetulan Firash tiba.. Firash naik marah kerana menyangka Haqimy ingin ambil kesempatan terhadap Syaf.. Dia yang bengang lalu menumbuk Qimy.. Firash dengan segera bawa Syaf berlalu dari situ lalu.Di pertengahan jalan, Firash berhenti dan mengubati Syaf.. Sementara ibu Qimy mula berkenan pada Syaf sebagai menantu.. Pulang dari kampung, Syaf mendapat pertukaran kerja di Terengganu..

SUMBER

#Autopost entri sebabnya masa ni Eraz dah tidur.. Haha..

Read more ...