Kelab Blogger Ben Ashaari

Friday, 3 May 2013

Perkahwinan Izzue Islam dengan Pengurusnya, Awin Nurin

Assalamualaikum w.b.t.. Perkahwinan Izzue Islam dengan Pengurusnya, Awin Nurin akan berlangsung pada 02 Jun 2013 ni.. Alhamdulillah, satu lagi masjid akan terbina.. Izzue Islam, 23 tahun, kalau kita tengok umur Izzue, memang muda.. Tapi muda tak membuktikan orang tu tak matang.. Betul tak.. Jadi bersyukur pada Allah jika dipercepatkan jodoh.. Lepas berkahwin, akan dapat banyak lagi pengalaman dan rezeki pun insyaallah akan bertambah murah.. Berkahwinlah kerana Allah..

Sebelum ini Izzue Islam menafikan berita dia bertunang.. Rupa-rupanya berita itu betul..  Perkahwinan Izzue Islam dengan Pengurusnya, Awin Nurin ini dihebohkan selepas semua telah ditetapkan dan hampir pada waktunya.. Izzue tidak mendedahkan pertunangan kerana ada sebab tertentu serta mahu menjaga hati banyak pihak, termasuk keluarga mereka..

"Saya bukan berbohong semasa ditanya pasal bertunang dulu, sebaliknya saya belum sedia mendedahkannya.. Pertunangan ni sesuatu yang belum pasti, manalah tahu tidak sampai ke jenjang pelamin.."

Tahniah sekali atas Perkahwinan Izzue Islam dengan Pengurusnya, Awin Nurin yang akan berlangsung pada 02 Jun 2013 ni..

SUMBER

37 comments:

  1. tahniah.

    From,

    Nasz

    www.mohdnaser.com

    ReplyDelete
  2. suka tengok dia berlakon dalam cinderella (kalau tak silap) di TV3...

    ReplyDelete
  3. Tahniah kepada mereka :)

    ReplyDelete
  4. laa.. biar betul izzue islam bercinta dgn nurin? mcm xpercaya je.. baru tahun lepas dj ada bkerjasama dgn diorang xnmpak mcm org bercinta pun.. haha apa pun klu dh jodoh.. alhamdulillah lah.

    by: djdanchef
    (djdanchef.blogspot.com)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo pernah jumpa mereka ya..
      Mgkn jodoh diaorg..

      Delete
  5. Alhamdulillah. semoga perkahwinan yang terbina kekal sehingga Akhirnya. Amin

    ReplyDelete
  6. wah ramai dh kwn blogger update.hurm suka tgk dia berlakon cinderella..ye betul tu kt tv3.skrg tgh follow sebenarnya saya isteri dia tapi dh byk kali postpone sbb mandat tv3 tu adeihhh :)

    ReplyDelete
  7. mesti kawan saya kecewa. hahahaha :D

    ReplyDelete
  8. mesti ramai yang frust. haha. ape pun tahniah izzue :) suke tgk dia blakon cite sebenarnye saya isteri dia.

    ReplyDelete
  9. Melepaslah saye!! hahaha

    jemput join 1st contest dr saye!! <3
    http://sweetdyba.blogspot.com/2013/05/contest-saya-comel.html

    ReplyDelete
  10. Tahniah..hehe....ramai lah gadis2 kat luar sana kecewa hahaksss....anyway congrats sekali lagi haha....xoxo

    ReplyDelete
  11. tahniah..... baik kahwin awal2 dari menyumbang dosa....

    ReplyDelete
  12. Rasa macam Eraz pulak Izzue bila reply komen pembaca.. Hehe... Thanx korang sebab sudi singgah blog ini dan meninggalkan komen...

    ReplyDelete
  13. izzue ni ada peluang jd pelakon yg sngt hebat suatu hari nanti..tp,keputudan yg dia ambil ni,rasanya menyebabkan ramai peminat yg x minat dah dia sekarang ni..frustnya!!!

    ReplyDelete
  14. izzu boleh jd pelakon yg sngt hebat pd suatu hari nanti,tp kptsn yg diambil olehnya membuatkan sy mnjd ragu2..sekarang ni peminat2 nya dah berkurang...dia terlalu muda untuk berkahwin..saya dah x minat izzue!!!

    ReplyDelete
  15. tahniah :) kahwin dekat mana ?

    ReplyDelete
  16. tahniah izzue :) buat majlis dekat mana ?

    ReplyDelete
  17. huhu...izzue dh nk kawin! anyway,congrats, hope u will be happy 4eva!

    ReplyDelete
  18. huhu...izzue dh nk kawin! anyway,congrats! hope u will be happy with awin 4eva!

    ReplyDelete
  19. tak berapa kenal pelakon ni tapi mcm pnh tgk..huhu

    ReplyDelete
  20. pelakon baru naik jgk kn

    deriliumboy.blogspot.com

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.