Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, 16 May 2013

Aku Kembali Ke Sini ...

Assalamualaikum w.b.t.. Ingatkan dah boleh relax dan rehat di rumah malam ni.. Rupa-rupanya kena keluar sekali lagi ke kedai yang sama kami pergi siang tadi sebab tertinggal satu daripada plastik barang yang dibeli! Nasib baik masih ada di situ.. Kalau tak, menangis tak berlagu juga sebab rugi la kan beli banyak-banyak.. Dah la dah bayar.. Barang-barang tu masih menjadi rezeki kami.. Alhamdulillah..

#Moralnya, semak dulu barang-barang sebelum meninggalkan kedai.. Fuh!

Published with Blogger-droid v2.0.10

8 comments:

  1. Replies
    1. entah la.. mmg tak sedar satu plastik tu tertinggal.. hehe

      Delete
  2. ni mesti nak cepat ni kan..apa pun lepas ni kena lebih berhati-hati

    ReplyDelete
  3. astaghfirullah, boleh2 tertinggal brg kt kdai. blom tua dah nyanyokk ye..hhu. lain kail jgn cuai >.<

    http://bloggadisbrutal.blogspot.com/2013/05/8-photo-shoot-bajet-hensem-abang-aku.html

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.