Saturday 18 May 2013

Ustaz Kazim diugut bunuh ..

Assalamualaikum w.b.t.. Masa bangun untuk solat Subuh pagi tadi, ternampak pihak Harian Metro update tentang berita Ustaz Kazim Elias diugut bunuh ni di Facebook.. Kata Ustaz Kazim, dia akan berhenti ceramah kerana kecewa difitnah! Ianya merisaukan beliau kerana bimbang sesuatu buruk menimpa keluarganya kerana selain dimaki hamun dalam blog dan Facebook, ada yang datang ke rumahnya dan pusat pengajian memberi ugutan mahu memukul dan membunuhnya.. Alahai..

Sampai macamtu sekali.. Antara sebab lain, dia dituduh 'Ustaz Politik'.. Kenapa? Ustaz Kazim telah jelaskan secara menyeluruh di Harian Metro hari ini..

#Macam-macam la dunia sekarang.. Periuk nasi orang pun ditutup..

Published with Blogger-droid v2.0.10

17 comments:

  1. orang yang fitnahnya terlalu rasis....

    ReplyDelete
  2. kesiannya... semoga ustaz tabah hadapi dugaan ini..

    ReplyDelete
  3. macam-macam la manusia sekarang kan..

    ReplyDelete
  4. kesian ustz kazim..takkan dia stop terus. :(

    ReplyDelete
  5. dunia zaman moden, fitnah berleluasa...hmm

    http://bloggadisbrutal.blogspot.com/2013/05/8-photo-shoot-bajet-hensem-abang-aku.html

    ReplyDelete
  6. ustaz kazim tolong jangan bersara dari berceramaah. mereka yang menyesatkan ramai diluar sana hingga berpecah belah umat..

    ReplyDelete
  7. Ustaz Kazim tolong jangan berhenti ceramah..

    ReplyDelete
  8. ustaz kazim tolong jangan bersara dari berceramaah. mereka yang menyesatkan ramai diluar sana hingga berpecah belah umat..

    ReplyDelete
  9. saya paling hormat ustaz kazim sebab jujur. semua pun dia tegur, direct to the point. xde cover2 atau pilih bulu.wibawanya terserlah bila guna bahasa yang molek2 barulah orang kata bertamadun dan berilmu bukan nak popular atau glamour. apapun, teruskan perjuangan walaupun dengan cara lain yang tersendiri sebab saya pasti ustaz seorang yang 'kreatif'.

    ReplyDelete
  10. Ish2...smpai mcm tu skli.

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.