Thursday 23 May 2013

Janji yang tidak ditunaikan!

Assalamualaikum w.b.t.. Sebenarnya semalam kami beli satu barang peralatan dirumah.. Ikutkan janji, hari ni diaorang akan datang untuk memasang.. Tunggu punya tunggu bermula pagi, sampai maghrib tak sampai-sampai.. Tengahari dah cuba call, katanya petang akan sampai.. Bila pukul 6 tak sampai lagi, cuba call lagi, tapi terus tak masuk line.. Then lepas maghrib barulah mereka return call cakap tak sempat dah nak pergi pasang untuk kami..

Naik angin tu bukannya apa, at least beritahu la yang tak dapat nak datang.. Bagitahu awal.. Kalau dah beritahu, boleh la buat perancangan lain kan.. Ini duk umah je la.. Sib baik dapat juga settlekan hal yang ada kat umah tu sambil-sambil menunggu..

#Bila pula akan diaorang datang? Errmmm... Harap-harap cepat la...

11 comments:

  1. bersabar lah.. :) mngkin ada benda yg tak dapat dielakkan..tapi at least bgtahu la dlu kan..susah2 ja tunggu

    ReplyDelete
  2. Is that your drawing? Tahaha.. Cute :D Alaa, normal thing kan skrg mmg slalu benda cmni tjadi. Huhuhuhu.

    ReplyDelete
  3. sabar2. hehehe. >.<

    http://bloggadisbrutal.blogspot.com/2013/05/5-1o-ciri-lelaki-yang-wajib-kena-tinggal.html

    ReplyDelete
  4. menunggu adalah satu perkara yang aku paling benci dan mungkir janji adalah satu perkara lagi yang aku tak suka...so berterus teranglah.......!

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.