Wednesday 22 May 2013

Senarai Peserta 'Menang Topup dan Review Blog Bersama SEGMEN ERAZ FADLI'


Assalamualaikum w.b.t.. Alhamdulillah.. Selepas Segmen 'Menang Topup dan Review Blog Bersama SEGMEN ERAZ FADLI' dilancarkan, seramai 68 blogger yang telah sudi memberi sedikit masa untuk membuat entri yang simple dan senang ni.. Jutaan terima kasih diucapkan sekali lagi.. Untuk semakan senarai peserta, boleh klik SINI..

Jika korang memerlukan link blog untuk aktiviti blogwalking, inilah masanya.. Semua peserta dapat blogwaking melawat blog peserta yang lain supaya blog kita dikenali.. Jangan menunggu blogger lain melawat blog kita dahulu.. Apa kata, kita yang mulakan.. Selamat ber'blogwalking'.. Jangan lupa jugak, tinggalkan jejak..

Pengumuman DUA blogger yang bertuah untuk mendapat Top-Up RM 5 dan SATU blog untuk direview akan diumumkan pada Isnin ini (27 Mei 2013).. Insyaallah.. Ada urusan kerja yang menjadi kekangan iaitu terpaksa berkampung di Terengganu kerana terlibat dengan Karnival Sukan Zon Timur.. Pemilihan adalah melalui Mr. Random.org.. Untuk senarai peserta, boleh klik SINI.. Jutaan terima kasih diucapkan kepada semua yang memberi sokongan.. Terima kasih..

24 comments:

  1. adehh.. ingatkan dah umum, hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. sabar sabar.. hehe... senarai peserta dlu.. ;D

      Delete
  2. dgn pantas tgk..rupanya diumumkan isnin..hehe.. :)

    ReplyDelete
  3. tak sabar nak tahu siapa ler pemenangnya....

    ReplyDelete
  4. tajuk entry sgt memainkan peranan laa..haha.. xsaba tgu pengumuman..

    ReplyDelete
  5. insyaAllah, nti saya terjah mereka semua.. =)

    ReplyDelete
  6. tak dapat join sbb pakai line.. aduyaiii

    ReplyDelete
  7. alaaaaa....tak sempat nk join...

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum eraz...semoga berjaya pd semua...:)

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.