Tuesday 14 May 2013

Masterchef Selebriti Malaysia 2 : Norish Karman Menjadi Selebriti Ke 7 Tersingkir

Assalamualaikum w.b.t.. Masterchef Selebriti Malaysia 2 malam ini mencatatkan penyingkiran pelakon Norish Karman setelah berada di pusingan penyingkiran bersama Lydiawati, Kenchana Devi, Radhi OAG, Rozita Che Wan dan Enot.. Mereka ke pusingan penyingkiran kerana kumpulan mereka iaitu kumpulan Merah kalah kepada kumpulan Biru yang diketuai oleh Celina..

Malam ini tak sempat tengok live Masterchef Selebriti Malaysia Musim Ke 2 kerana keluar 'round-round' dengan adik.. Keluar tunjuk jalan pada dia untuk urusan esok.. Best juga duduk kat sebelah.. Selalu jadi driver, tapi malam ini menjadi co-pilot je.. Hehe..

Berbalik kepada kes Norish Karman tersingkir ni, semasa ketiga-tiga chef sedang memberi penilaian kepada persembahan Kumpulan Merah semasa ujian berkumpulan, nampak bahawa telah berlaku perselisihan faham antara Norish Karman dan Kenchana Devi.. Tetapi maybe pihak Astro dah edit, jadi kita yang menonton tidak tahu apa yang berlaku.. Apa-apa pun, semua terlerai selepas permohonan maaf di buat..

Mulanya pelik juga Chef Zubir mempersoalkan tentang warna baju.. Semua ahli kumpulan Merah mengenakan baju warna Kuning tetapi Kenchana Devi seorang je yang memakai baju warna Merah.. Mungkin bermula di situ la perseleisihan faham berlaku.. Biasa la, perselisihan faham ni berlaku di mana saja.. Tambah-tambah program realiti macam Masterchef Selebriti Malaysia ni..

#Tak sangka juga Norish Karman tersingkir malam ini.. Tak de rezeki dia untuk menjadi juara Masterchef Selebriti Malaysia Musim Ke 2 !

13 comments:

  1. suka tgok dia.. bila bercakap 2 lembut je.. hehe

    ReplyDelete
  2. tak suka dia, nampak poyo dan suka menjatuhkan air muka orang.....

    ReplyDelete
  3. tak suka NK, suka menjatuhkan air muka orang dan poyo jer dia nie....

    ReplyDelete
  4. kesiannya... dah takde rezeki kat sini...

    ReplyDelete
  5. balik msk kat umah la plk NK..:)

    ReplyDelete
  6. hmm...tak suk atgk rambut dia kaler2 . hahaha

    ReplyDelete
  7. tak suka rambut dia berkaler . haha .

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.