Thursday 30 May 2013

Info Menarik Anugerah Blokbuster Ke 2


Assalamualaikum w.b.t.. Sebelum ini, Eraz pernah update tentang Anugerah Blokbuster yang pertama dulu.. Tapi untuk yang kali ke-2 ni, kurang mengambil port sikit sebab banyak hal lain.. Tapi hari tu perasan di Astro ada iklan yang mana pengundian kedua telah dibuka.. Peh! Cepatnya.. Bulan Jun ni dah kemuncak.. Haha.. Dah calon? Siapa yang nak tahu calon, boleh klik SINI..

Apa yang menarik, calon-calon yang final memang pelbagai.. Yang menarik, Nadiya Nisaa (pelakon drama Adam & Hawa) pun tercalon untuk Heroin Terhebat! Fulamak.. Hebat juga dia sebab calon lagi sebenarnya lagi popular dari dia kan.. Paling pelik ialah Neelofa.. Camne leh tercalon dalam Heroin Terhebat dan dalam masa yang sama tercalon dalam Heroin Baru Terhebat.. Aik! 

Calon lelaki, tak perlu sebut la kot.. Rasanya dah ada nama semua.. So! Siapa nak tengok senarai calon penuh, boleh klik SINI.. Peace no war.. Senarai pemenang akan diumumkan pada pada 15 Jun ni..

#Rasa macam nak g main bowling.. Siapa nak teman?

7 comments:

  1. Replies
    1. slalu main kt kb mal.. skang tak sure lagi..

      Delete
  2. memang x amik port sangat pun eraz pasal anugerah blokbuster ni...tengok jer siapa yang menang nanti...he he he...

    erks...nak main bowling... jadi spectator boleh ler... tapi jauh sangat kalau nak sampai ke sana...

    ReplyDelete
    Replies
    1. eraz tunggu result je la kot tahun ni.. tgk masa..

      Delete
  3. promo anugerah blokbuster2 nie dah ada.....belum teruja nak tahu lagi, tunggu sikit hari lagi....
    (dah lama tak main bowling...)

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.