Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, 28 August 2014

Zara selfie lagi ??


Assalamualaikum w.b.t..

"Papa, Zara nak pinjam handphone.. Nak selfie! Peace.."

Itulah ibaratnya Zara cakap sebab Zara bukan boleh cakap pun lagi kan.. Biasa la budak-budak, memang tak boleh tengok handphone.. Nak main je.. Tapi bila masa nak ambil gambar, pandai pulak dia tengok kamera.. Hehe..

9 comments:

  1. wah dah boleh bergandingan dengan ash dah ni...

    ReplyDelete
  2. alamak..habislah handphone papa penuh dengan gambar selfie zara

    ReplyDelete
  3. huhhuu...mcm zaryth...xmo kita amik pic dia...tp dia nk selfie..bleh nmpk diri sdri posing konon...ihikss

    ReplyDelete
  4. Comelnyer Zara...dah pandai berselfie...hehe

    ReplyDelete
  5. hahah comel ! dah pandai selfie. meh zara selfie dengan anty hana. huhu

    ReplyDelete
  6. Mana boleh papa selfie..zara pun nak jg.

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.