Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 31 August 2014

Selamat Hari Merdeka !!!


Assalamualaikum w.b.t.. Pagi-pagi hari ni, Eraz nak wish kat korang semua, Selamat Hari Merdeka yang ke 57.. Alhamdulillah, negara kita bebas dari dijajah dan doakan ianya akan begini sampai ke bila-bila.. Dalam banyak-banyak lagu Merdeka, yang masih bermain dalam kepala Eraz ni ialah Keranamu Malaysia.. Dah macam berhantu dah lagu tu.. Bila dengar, memang menaikkan semangat.. Rasanya sepanjang berada di USM dulu, tiap-tiap tahun nyanyi lagu ni bila join Ambang Merdeka di DTSP.. Hehe..

Selamat Hari Merdeka !!!

4 comments:

  1. Assalamualaikum dan salam kemerdekaan juga Eraz...

    ReplyDelete
  2. salam kemerdekaan eraz. merdeka! merdeka! merdeka!
    irrayyan.com

    ReplyDelete
  3. Salam Kemerdekaan ... MERDEKA !!!

    ~mamamyja.com~

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.