Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 24 August 2014

Tengok pun dah seriau !


Assalamualaikum w.b.t.. Mungkin dah ada yang dah tengok video ni, dan mungkin ada yang belum.. Sanggup ke korang buat kerja macam ni? Selfie di puncak bangunan mencakar langit.. Fuh! Kalau tengok video, dah rasa seriau.. Nak jatuh je rasa.. Tak tahu la kalau-kalau kena naik macam diaorang ni.. Memang kerja giler la.. Mungkin ini untuk kepuasan mereka kot.. Jom tengok video di bawah :

9 comments:

  1. boleh plak selamba macam tu..

    ReplyDelete
  2. Xsanggup tgok aih. Merapu ! Fenomena selfie , monopod , gopro bagai ni melampau ar... Ngeriiii

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum dan singgah sini Eraz...ngeri tengok mcm tak sanggup nak tengok ni...serammm...

    ReplyDelete
  4. Mak aiii kalau lah masa selfie tu dia jatuh ,..huishhhhhhh takut takut

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.