Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 10 August 2014

Kalau Dulu #2


Assalamualaikum w.b.t.. Masa memang betul-betul mengejar Eraz sekarang.. Kalau difikirkan berterusan, memang boleh sakit kepala.. Bercabang-cabang.. Tapi, apa pun yang berlaku, blog ni tak akan ditinggalkan sewenang-wenangnya.. Blog yang sangat banyak meninggalkan banyak suka duka.. So! Petang ni Eraz terfikir nak buat entri pasal Kalau Dulu versi #2..

Cerita Nur Zara Faleesya la.. Siapa lagi.. Hari ni Eraz jadi babysitter a.k.a Mr. Mama.. Kalau dulu, kalau nak ke dapur ke, ke mana ke, pasti kena bawak dia.. Tak boleh tak de orang depan mata.. Kecuali tidur.. Tapi sekarang, sejak dah besar, umur dah setahun, nak tinggal sekejap tu tak de masalah dah.. Letak je dia duduk depan tv, on tv dengan channel kegemaran dia, bagi sesuatu ke, dia duduk je main depan TV.. Alhamdulillah.. Masa tu cepat berlalu.. Alhamdullillah juga Allah kurniakan anak yang sebegitu..

#Dah masa bagi Zara adik ke? Hehe..

5 comments:

  1. Wahh..comelnyer Zara..dah besar dah..

    ReplyDelete
  2. Assalammualaikum...eraz,

    comel eraz...

    mselim3

    ReplyDelete
  3. Bila dah besar makin pandai jaga diri makin pandai buat semua sendiri ..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.