Kelab Blogger Ben Ashaari

Friday, 29 August 2014

Kids Learning Carpet untuk Zara


Assalamualaikum w.b.t.. Alhamdulillah, sampai je office pagi tadi, ternampak bungkusan atas meja.. Ada dua.. Satu untuk Zara, satu untuk Mama.. Apa untuk Zara? Benda yang dalam gambar di atas.. Masa order tulis Kids Learning Carpet .. Tapi di kotak ni Game Learning Blanket.. Sama je tu.. 2 kali 5.. So, masa untuk Zara ber'learning2'.. Haha.. Bila umur dah setahun lebih ni, banyak benda baru yang dia kena dan nak belajar.. Yang tak tahan, dah berani bangun untuk berdiri dan lepas tangan.. Kononya nak berdiri dengan sendirinya.. Kita yang terlebih risau.. 

5 comments:

  1. Zara tengah belajar imbangkan diri la tu.. Weeee~nanti pos lagi gambar zara. Suke tgk dak bam bam tuh. Hehe

    ReplyDelete
  2. Memang patut alas dgn carpet ..baby tgh belajar diri parent yg terlebih risau...xpe jatuh bagun sesekali biarkan...

    ReplyDelete
  3. bagus tu..time ni ajar zara belajar.seronok tengok carpet budak-budak ni..hehee

    ReplyDelete
  4. Bhaha bestnya budak-budak sekarang muda-muda dah belajar kehkehkeh..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.