Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, 21 August 2014

Peristiwa tudung terbakar ..


Assalamualaikum w.b.t.. Bila lalu depan Dewan Utama USM Kampus Kesihatan ni, teringat satu kes masa study-study dulu.. Kami ada program SUKAD di Kampus Kesihatan.. Satu bas la datang dari Kampus Induk Penang.. Kebetulan malam tu ada majlis kebudayaan di Dewan Utama USM Kampus Kesihatan ni.. Dan salah satu persembahannya ialah tarian lilin kot..

Nak dijadikan cerita, dalam penari tu duk menari-nari, tudung dia terbakar.. Terbakar pulak bahagian belakang.. Mula-mula tuanya tak sedar la.. Lepas tu, audien bising dan dia sedar.. Mula dia berlari ke belakang pentas.. Alhamdulillah tak de apa yan berlaku.. Cuak semua.. Kalau cepat terbakar, boleh padah tu..

Moral daripada cerita ni ialah mana-mana pelajar yang baru nak berjinak dengan tarian lilin, berhati-hatilah! Wassalam..

5 comments:

  1. biasala tu
    org dh pesa
    jgn bermain nnti terbakar diri :)
    nsib bek tak srious injured kan?

    ReplyDelete
  2. Nasib baik perasan cepat. Kalau tak, mesti malam kebudayaan jadi malam tragedi. Kan..?

    ReplyDelete
  3. api kecik2 jadi kawan...kalau dah besaq mmg melawan ja kerjanya..jangan main api nnti terbakar diri ....ihklas dari follower #4302..:-)

    ReplyDelete
  4. Hehe...adeh..boleh pulak jadi mcm tu kan?

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.