Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, 28 August 2014

Cuti .. Yeah !!


Assalamualaikum w.b.t.. Alhamdulillah, hari ni Eraz ambil cuti ganti yang berlambak dan sentiasa duk hangus je tu.. Cuti ganti boleh hangus, bayangkan Annual Leave.. Camne? Tahu kan jawapan.. Selain dari cuti nak berehat, as usual, Eraz akan jaga Zara di rumah.. Zara pun cuti dari pergi ke Nursery.. Haha..

Dan, kami ambil kesempatan nak bawa Zara p klinik untuk dapatkan suntikan setahun walaupun dah lebih umur setahun.. Sebabnya Zara baru ok.. Sebelum asyik ada halangan je.. Apa halangannya? Boleh baca SINI.. Isteri? Dia kerja hari ni sebab dia akan cuti Jumaat Sabtu, Eraz kerja lak Jumaat Sabtu.. Hehe.. Walaupun dia kerja hari ni, dia masih minta izin dengan bosnya untuk keluar sekejap ke klinik.. Ala-ala bagi support kat Zara untuk dapat suntikan la.. Haha..

#Harapnya Zara tak demam

3 comments:

  1. Zara pun hepi sebab cuti gi nesri. Haha

    ReplyDelete
  2. zara kuat!! mesti nangis..hehehee

    ReplyDelete
  3. Hehe.. Bilik suntikan klinik umpama haunted house bg kanak² ..hehe..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.