Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 3 August 2014

Puasa 6

Assalamualaikum w.b.t.. Puasa 6, korang dah mulakan ke belum? Belum terlewat lagi sebab esok baru Syawal ke 8 kan.. Tamat jugak waktu siang untuk hari terakhir cuti ni.. Apa aktiviti malam ni? Mengemas rumah sikit-sikit dengan isteri dan rehat la kot.. Kami mula kerja esok.. Zara pun pergi nursery esok.. Harapnya semua akan berjalan lancar esok.. Wassalam..

5 comments:

  1. selamat menjalani ibadah puasa enam syawal...

    ReplyDelete
  2. Esok lusa baru nak start puasa 6. Hm

    ReplyDelete
  3. Khamis ni cadang baru nak start... depends on perut hehe!

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.