Wednesday 20 August 2014

Bila mood tak betul ..


Assalamualaikum w.b.t.. Permulaan pagi memang menampakkannya sangat ok.. Tapi bila dah masuk ke pukul 9 lebih, mood mula berkacau bilau rasanya.. Bermula dengan masalah baru (kerja) yang datang, ada kerja yang tak siap lagi dan mungkin faktor badan penat sebab dah 10 hari direct kerja tanpa cuti, mood tiba-tiba jadi tak betul.. 

Lagi, tiba-tiba pulak Whatsapp sekali lagi corrupt, habis semua message tak terbaca hilang.. Rasanya macam ada yang penting yang belum dibaca.. Terus stress.. Tindakan sekarang ialah terpaksa cool kan diri, relax kan sebab bahu sebelah kanan ni dah sakit.. Bayangkan dalam 10 hari kerja, masuk office, keluar office outstation, then esok, hari ke 11, masih kena outstation lagi..

#Badan dan perlukan rest.. Jumaat ni boleh apply cuti kot sehari.. #KelabBloggerBenAshaari



4 comments:

  1. Hnmmm..tabahkan hati ye eraz..

    ReplyDelete
  2. sabarr... same goes to mee.... few days nie.. mmg kelamkabut glee rse...

    ReplyDelete
  3. Ena pun hari ini kelab kabut sendikit.. Jiwa kacau sebab banyak benda nak kena settle

    ReplyDelete
  4. Letih keje 10 hari berturut2. Eloklah renggangkan jari2 dulu. Then fikir something yang menggembirakan. Pastu start keje balik. Insya-Allah mood oke. Moge Allah mudahkan keje Eraz.

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.