Kelab Blogger Ben Ashaari

Wednesday, 20 August 2014

Wordless Wednesday #96


Wordless Wednesday #96

#Tambah sikit je ; Ada pro n kontra .. Samada penerima tu akan senyum atau tidak..

8 comments:

  1. Huhuhuhu ...rasa2 cam tak sesuai jer bagi kek bentuk kubur di hari lahir seseorang. Kekadang kita tak faham dan tak boleh nak menduga hati seseorang .. Banyak lagi cara untuk kita beri nasihat kalau pon SI POLAN tu ada buat salah dan sbgainya ..

    ReplyDelete
  2. erkkk. agak tak sesuai..tapi mungking kawan rapat kot ni.. yang dah biasa bergurau senda...

    ReplyDelete
  3. tak tahu apa niat si pemberi..
    nk mkn pun mcm..ermmm..
    no komen la..

    ReplyDelete
  4. Assalammualaikum... eraz,

    kenapa lak bg kek yang simbolik nie ???

    mselim3

    ReplyDelete
  5. Hihi..dia nak bagitau yang semakin kita berusia, semakin dekat kita dgn kematian. Sebab semakin hari bertambah, semakin kurang umur kita. Tp xelok la bagi kek centu. Macam tak suke je org tu wujud kat dunia ni.

    ReplyDelete
  6. aiyokk.. ada ke sampai mcm ni?? :O

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.