Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, 14 August 2014

Lagi petua nak naikkan berat badan ..


Assalamualaikum w.b.t.. Ingat lagi tak Eraz pernah buat entri pasal petua untuk orang yang kurang berat badan naikkan berat? Dah lama sangat kan.. Hehe.. Kali ni simple je petua.. Minumlah susu HL.. Sekotak besar sehari.. Plus telur rebus 3 ke 4 biji sehari.. Kalau boleh, telur kuning tu buang la.. Ini petua yang Eraz dapat dari seorang blogger ternama ni.. Memang menjadi.. Jom cuba!! Tapi korang, bajet memang kena lebih la..

#KelabBloggerBenAshaari

6 comments:

  1. sekotak besar sehari..ayoyoyo..minum susu pun payah..haha..dapat masuk satu cawan je sehari

    ReplyDelete
  2. Tak mampu aih nak naikkan berat badan. Cukup2 la dgn berat yang ade ni haa. Hihi. Pasni share petua turunkan berat badan eh. :D

    ReplyDelete
  3. nak tengok eraz naik berat badan...he he he...

    ReplyDelete
  4. Susu HL sekotak besar sehari?? Perrrggghhhhhhh Bajet kena lebih ni.. Ena sekotak besar tu seminggu baru habis.. kasi jimat punya pasal.. XD

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.