Kelab Blogger Ben Ashaari

Tuesday, 19 August 2014

Bila Zara terjaga malam ..


Assalamualaikum w.b.t.. Sehari dua ni, Zara asyik terjaga masa tidur dan ala-ala nak menangis sekejap.. Tapi tak lama sebab lepas tepuk-tepuk, dia tidur balik.. Ada la 2,3 kali dia terjaga.. Orang tua-tua kata, itu kesan main kuat sangat di siang hari.. Tanya kakak-kakak nursery, memang Zara kuat main.. Tidur pun tak kalau kat nursery.. Itu salah satu sebabnya kot.. Ke ada sebab-sebab lain yang berlaku pada anak korang?

3 comments:

  1. Zara tak sihat kot Eraz. Tapi biase la budak2. Makin dia besar, cara tidurnye lain. Macam anak buah ana sendiri, kalau tidur malam nak ade org kat sisi dia. Tak kisahlah sape pun. Baru lena.

    ReplyDelete
  2. anak buah deno pun macma tu kalau kuat main siang.. siap ngigau berjalan lagi..

    ReplyDelete
  3. Ye..klu dia kuat main dan ketawa siang hari memang begitulah kesannya sebelah malam. Dia mcm mngigau terbawa² aktiviti siang hari.

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.