Kelab Blogger Ben Ashaari

Friday, 29 August 2014

Hasil kreatif Zara masa tidur ..


Assalamualaikum w.b.t.. Nampak tak apa yang ada di pipi Zara? Haha.. Itulah hasil kreatif Zara masa tidur.. Tiba-tiba je bangun pagi, tengok dah ada segaris luka di pipi.. Panjang pulak tu.. Mungkin Zara mimpi pelik-pelik kot.. Tapi dia tak de menangis pun lepas kena tu.. Kira cool la.. Tapi tak pe Zara, sehari dua je tu.. Nanti hilang la.. Baby memang cepat hilang kesan luka.. Dah lama tak de calar kat muka.. Tapi yang last tu sebab kawan nursery yang cakar.. Hehe..

6 comments:

  1. Luka ke tu.. laa ingat bekas himpap atas lipatan bantal ke apa... hehehe

    ReplyDelete
  2. nak kata kena kuku tak mungkin kan...emmm...harap cepat lah hilang kesan calar tu

    ReplyDelete
  3. Singgah ptg di sini Eraz...napa leh sampai jadi mcm tu kat pipi Zara...semoga kesan tu cepat hilang...

    ReplyDelete
  4. Alahai..ade je logo jalur gemilang kat pipi zara tu kan. Hai zara cute! *geram pipi zara

    ReplyDelete
  5. lor...melukis ke apa zahra ni..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.