Kelab Blogger Ben Ashaari

Saturday, 9 August 2014

Mangsa Boikot | Apa komen ada?


Assalamualaikum w.b.t.. Boikot.. Memang nampak sangat berjaya sekarang ni.. Bagus sebab kita sama-sama berusaha untuk membantu.. Tapi apa pula komen anda bila ada cermin kereta dipecahkan kerana pemiliknya menampalkan sticker McD - DriveThru.. Mungkin dia tak bersalah kot.. Mungkin juga pemandu berkenaan lupa nak buang or maybe ada sebab lain.. Errrmmm...

14 comments:

  1. OMG...kat kereta Nad pun ada sticker McD...baik buang dulu...nanti terserempak dengan puak ekstremis susah pula....

    Kadang emosi melampau tak fikir kesusahan orang lain nak ganti cermin kereta....cermin depan pulak tu...hishh

    ReplyDelete
  2. itulah bila ternampak semalam terus cakap dengan suami, suami pun terus suruh tanggalkan sticker McD tu cepat2...risau ramai yang tak terkawal emosi di luar sana... hu hu hu...

    ReplyDelete
  3. dah keluarkan sticker tu dari kereta..takut kejadian macam nie diorang buat kat kereta kita pulak...dah macam zionis jugak diroang nie

    ReplyDelete
  4. agaknya kena tukar kot perkataan 'boikot' kepada 'pulaukan' sebab makin extreme mereka ni...takut pulak dengan orang kita sendiri...huhu

    ReplyDelete
  5. hmmm.. teruk sangat cara dorg memboikot nie... awalnya dorg nak buat nie utk selamatkan palestine, tapi terkeluar pulak perangai israel dorg... sedihhh

    ReplyDelete
  6. Isk..tu terlampau boikot cara salah...
    Nak boikot biarlah dengan akal yang waras..
    Kalau beginilah jadi nya...kita umpama seperti mereka..hoho..

    ReplyDelete
  7. xpatut2...kalau nk boikot sangat tak payah p. kan senang. Dok rosak harta orang buat apa, bukan beli dengan duit dia. choiii

    ReplyDelete
  8. Heyyy melampau sangat dah ni.. Boikot je sudah tak payah la nak musnahkan harta org.. Astagfirullah, kat Malaysia ini pula jadinya

    ReplyDelete
  9. nak boikot..boikot jerlah jangan sampai nk marah orang dan rosakan harta benda orang lain..

    ReplyDelete
  10. boikot guna emosi inilah dia jadinya..serupa juga ganas macam zionis..

    ReplyDelete
  11. Boikot yang salah..terlalu ikutkan emosi..

    ReplyDelete
  12. sbnr nyer aku sbg rakyat Malaysia, aku sendiri tak paham apa yg org kita fikirkan. isu boikot tu, boikot la. tp kenapa kena rosakkan harta benda org laen pulak? dah mcm perangai zionis lak. ni sape yg zionis sbnr nyer? dalam Islam pun takde ajar sruh rosakkan harta benda orang lain.

    ReplyDelete
  13. Kita buat camtu kat org apa kata kalau org buat balik camtu kat kita ..apa kita rasa ..dah la rosakkan harta benda orang ..Manusia ni mmg tak der hati perut ke apa..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.