Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 10 August 2014

Lazada Malaysia Lancarkan TV Advertisement Terbaru!


Assalamualaikum w.b.t dan Salam Sejahtera.. Lazada.. Siapa tak pernah dengar lagi tentang Lazada? Sila angkat tangan.. Satu, dua, tiga, bla bla bla.. Hehe.. Satu dua orang je kot.. Pastinya dah ramai yang tahu tentang Lazada Malaysia dan mungkin pernah membeli belah juga..

Untuk meluaskan lagi penguasaan kuasa membeli belah, Lazada Malaysia akan melancarkan TV advertisement pada hari Isnin nanti, 11 Ogos 2014.. Kempen TV advertisement dari Lazada Malaysia itu adalah bermula pada 11 Ogos hingga 01 September 2014.. So jangan ketinggalan untuk tengoknya di TV siaran Astro, NTV7, TV3 dan 8TV.. Tetapi, khas untuk pembaca erazfadli.com, korang boleh tengok iklan berkenaan di bawah :


Untuk maklumat yang lebih detail, boleh klik banner di atas atau SINI.. Selamat membeli belah di Lazada Malaysia!!!! Segalanya di situ..

4 comments:

  1. Tak pernah beli lagi kat lazada ni..

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum dan salam singgah di hujung minggu..selalu dengar tpi belum penah lagi beli apa2 kat Lazada Malaysia ni.

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.