Kelab Blogger Ben Ashaari

Wednesday, 6 August 2014

Wordless Wednesday #91 | Boikot Rokok?


11 comments:

  1. Hmmm... bergantung pada si perokok...

    ReplyDelete
  2. aduhai macamanala kita selama ini, takkan baru sedar,selain dari israel..kan rokok tu bahaya untuk kesihatan..aduhai...fikirlah bah ya

    ReplyDelete
  3. manusia lemah..kejap je boikot...rokok tu sama ada produk israel atau tidak tetap tak boleh sbb memudaratkan manusia..jgn merokokk

    ReplyDelete
  4. rokok tu bahaya nak merokok jugak

    ReplyDelete
  5. Bukan masalah boikot rokok ke hape. Tapi rokok ni dah lama di haramkan. Tak silap ana la. Ary tu ade terbaca artikel pasal rokok di haramkan. Lupa lak dari sumber mane.

    ReplyDelete
  6. Rokok bawa penyakit. Hehe.. Membazir pun iya jugak..

    ReplyDelete
  7. Rokok tu MAHAL membazir bakar duit jer ...

    ReplyDelete
  8. membazir.....tapi ramai yang menghisapnya.......

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.