Kelab Blogger Ben Ashaari

Saturday, 30 August 2014

Hanis Zalikha Bertudung di Mydin Kubang Kerian


Assalamualaikum w.b.t.. Dah lama rasenya entri blog erazfadli.com ni tak de cerita sal artis.. Tapi petang ni nak buat entri pasal Hanis Zalikha.. Kenapa? Sebabnya tengok saje penampilan Hanis Zalikha dalam gambar di atas.. Gambar di atas diambil oleh adik ipar Eraz, Farah Alias semasa di berkunjung ke Mydin Kubang Kerian Kelantan tadi.. Apa komen anda bila Hanis Zalikha bertudung.. Lain kan wajahnya.. Lebih berseri-seri..

Apa-apa pun, nampak macam ada hadiah yang diberikan pada Hanis Zalikha daripada Farah Alias.. Itu hasil kreatif dia dalam businessnya.. Siapa-siapa nak tempah bantal mengikut idea design sendiri, boleh rujuk entri INI.. Eraz pernah buat entri tentangnya.. Wassalam..

1 comment:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.