Kelab Blogger Ben Ashaari

Tuesday, 19 August 2014

Bila cincin hilang ..


Assalamualaikum w.b.t.. Apa perasaan anda bila cincin kahwin atau tunang korang hilang? Sure frust kan.. Cari juga sampai jumpa.. Itu pun kalau jumpa la.. Mana tak frust sebab kalau cincin tunang or kahwin, itu kan kenangan semua hidup.. Memang tidak boleh ditukar ganti.. Itu sebenarnya perasaan yang kedua difikirkan.. 

Yang pertam difikirkan ialah Zara Faleesya.. Anak comel tersayang tu la.. Kan ada kes budak tertelah skru dulu sehingga maut.. (Mintak jauh!).. Serius, risau giler.. Cari semua tempat yang mungkin boleh dicari dan dicapai oleh Zara.. Dua tiga duk fikir.. Last-last.. Alhamdulillah, hari ketiga, jumpa cincin dalam beg kerja.. Menyorok dalam tu rupanya..

Alhamdulillah.. Zara selamat, kenangan pun tak hilang.. Sangat sangat sangat lega.. Alhamdullillah.. Siapa siapa yang ada anak kecil, berhati-hatilah.. Sentiasa la awasi mereka..

8 comments:

  1. isk..risau jugak tu...nasib baik jumpa...

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah.. Nasib baik jumpe, dibuatnye ditelan. Nauzubillah.. Tak sanggup pulak rase.

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum dan salam singgah ptg Eraz..Allahmdulillah akhirnyer cincin dah jumpa...kita kena jg dan simpn d tempat yg selamat..cincin kawin adalah tanda ikatan kita..

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah jumpa.. Memang tak boleh duduk diam la kalau cincin kahwin hilang..

    ReplyDelete
  5. uiiii... bahaya tu kalau cincin boleh hilang... ada petanda tu.... huhuhu nasib baik jumpa.

    p/s : Salam. Terima kasih sudi join Segmen Nak URL Blog #7. (^_^). Blog ini telah tersenarai di http://www.mialiana.com/2014/08/senarai-url-blog-7.html

    ReplyDelete
  6. haish.. nasib baik jumpa.. hehe Singgah dari segmen "Senarai URL blog Mia Liana

    jemput singgah blog Wawa - KLIK

    ReplyDelete
  7. haish,, mmg bhy mende2 kecik ilang...

    ReplyDelete
  8. Betul...kita kena alert bnda² macam ni terutama ada budak kecik di rumah..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.