Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 3 August 2014

Untuk seseorang yang bergelar suami ..

Assalamualaikum w.b.t.. Alhamdulillah.. Bertemu kita dengan hari Ahad, 3 Ogos 2014.. Pejam celik pejam celik, dah masuk Ogos di tahun 2014.. Tak lama lagi dah nak masuk tahun 2015.. Yes, nak cepat masuk ke tahun 2015 sebab nak tengok Zara makin membesar.. Tapi bila fikir umur pun makin meningkat, risau jugak.. Cukup dah ke ilmu.. Masih ada kah lagi di tahun 2015 ni.. Errmmm...

Apa-apa pun, pagi ni Eraz nak upload satu gambar khas untuk para suami..

4 comments:

  1. Entri khas buat kaum lelaki2 diluar sane. Huhu. Nice sharing. (y)

    ReplyDelete
  2. Assalammualaikum...eraz,

    nice ingatan untuk suami2 nie... terima eraz..

    mselim3

    ReplyDelete
  3. Terbaik..untunglah isteri kalau suami macam ni..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.