Kelab Blogger Ben Ashaari

Tuesday, 26 August 2014

Bila ERAZ FADLI jadi Photographer ..


Assalamualaikum w.b.t.. Hari ni ada majlis hari raya di pejabat.. Kecil-kecilan sahaja.. Hanya untuk staf dan keluarga.. So kena la jadi photographer yang amatur.. Malangnya bila dah jadi photographer, gambar sendiri memang susah la nak ada.. Kena suruh orang snap, baru la ada.. Betul tak? Tidak pun, kena selfie.. Itu la nasih seorang photographer..

Isteri Eraz dan Zara pun datang tadi.. Tapi dah balik dah sebab isteri Eraz kena masuk office semula.. Datang lunch break sahaja.. Zara pun kena turut serta pergi nursery semula la.. Gambar dengan Zara? Haha.. Kejap nak tengok dulu ada ke tak.. Hehe..

7 comments:

  1. Yelah....jadi photoghaper nie memang payah sikit eraz...
    Sebab payah nak tengok ada gambar sendiri..hihi

    ReplyDelete
  2. Heheh kalau ada, tempek nanti tau.. ekekekke...

    ReplyDelete
  3. Salam kenal...

    Mama kaori dtg dr blog mia liana...

    Jadi jurukamera mmg camtu...takde langsung gamba sendiri..hihi..

    ReplyDelete
  4. photographer memang bernasib camtu.. :)

    ReplyDelete
  5. Hehe..sibuk snap orang sendiri tak bergambar..

    ReplyDelete
  6. post la gambar dengan zara..nak tengok

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.