Kelab Blogger Ben Ashaari

Wednesday, 20 August 2014

Maklumbalas WW #96


Assalamualaikum w.b.t.. Siapa yang dah baca entri Eraz pagi tadi yang bertajuk Wordless Wednesday #96? Bagi pendapat Eraz, lebih kepada tak sesuai kot.. Kalau la sambutan harijadi tu disambut dengan ramai orang, memang boleh memalukan orang berkenaan.. Apa salahnya kalau nak ingatkan dia juga, cukuplah sekadar korang berdua.. Ke camne? Hehe..

Di sini Eraz tepekkan beberapa komen yang ada.. Selebihnya, kena ke entri berkenaan la..
  • Huhuhuhu ...rasa2 cam tak sesuai jer bagi kek bentuk kubur di hari lahir seseorang. Kekadang kita tak faham dan tak boleh nak menduga hati seseorang .. Banyak lagi cara untuk kita beri nasihat kalau pon SI POLAN tu ada buat salah dan sbgainya ..
  • mcm xsesuai jer..huhu
  • erkkk. agak tak sesuai..tapi mungking kawan rapat kot ni.. yang dah biasa bergurau senda...
  • Hihi..dia nak bagitau yang semakin kita berusia, semakin dekat kita dgn kematian. Sebab semakin hari bertambah, semakin kurang umur kita. Tp xelok la bagi kek centu. Macam tak suke je org tu wujud kat dunia ni.


4 comments:

  1. tak sesuai lah walaupun atas tiket kwn baik.. gurau kasar nih..

    ReplyDelete
  2. Tak sesuai langsung! Buat la bentuk lain.. Bentuk rama2 ke, bunga ke.. hurmmm

    ReplyDelete
  3. Hehe... Tak tau nk komen pe..terpulang dari penerimaan si penerima jg bagai mana dia terima.

    ReplyDelete
  4. Yg penting hati orang kita kene la jaga. Right? Mane la tahu terase. Kang ade pulak kisah org lari berirama ke batu belah batu bertangkup. Haha.

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.