Kelab Blogger Ben Ashaari

Wednesday, 27 August 2014

Bila Zara asyik nak main je ..

Assalamualaikum w.b.t.. Bila Zara asyik nak main, memang tak kenal erti letih.. Balik dari nursery, tak tidur pun lagi.. Dari tadi duk main.. Tapi dalam pukul 7.30 pm tadi, sempat berhenti makan sekejap sebelum sambung main lagi.. Tengok saje lah dia main dram berwarna warni plus ada bunyi tu.. Sampai terjatuh golek golek pun tak pe.. Janji boleh main..

#Esok Zara nak pergi klinik!! Kenapa? Hehe..

7 comments:

  1. pi klinik?? cucuk n check berat kot...

    ReplyDelete
  2. Budak2 mmg suka la bab2 mainan ni ..tambah2 bila berbunyi dan menyala lagi la dia suka..Tak gitu Zara

    ReplyDelete
  3. Baby sekarang memang suka main dari tido... terlebih aktif sudah!

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.