Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, 21 August 2014

Bila Zara dapat ulser mulut ..


Assalamualaikum w.b.t.. Siapa pernah kena ulser mulut? Mesti tahu macamana peritnya.. Bayangkan kalau bayi yang kena.. Apa la yang dia rasa.. Patut la dua, tiga malam ni Zara macam merengek sikit.. Manjan terlebih.. Rupa-rupanya ada ulser kat lidah baru nak naik.. Selain manja sikit, Zara macam tak nak makan macam biasa.. Ya la, faham la.. Mesti tak sedap mulut kan.. Sangat kesian.. 

Hari ni akan bawa p klinik.. Harapnya akan ok dalam dua hari ni sebab Mamanya cuti hujung minggu.. So boleh jaga 100%.. Kalau tidak, nursery la jawabnya..

10 comments:

  1. Kesian Zara..semoga cepat sembuh ye sayang.

    ReplyDelete
  2. Alahaiii sian Zara...get well soon zara...

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum dan salam singgah ptg Eraz...kesiannyer Zara,semoga cepat sembuh yer...

    ReplyDelete
  4. Allah la haiii...kesian anak buah Sally sorang ni...get well soon baby.. :)

    ReplyDelete
  5. Kesiannya zara....semoga cepat sembuh
    irrayyan.com

    ReplyDelete
  6. Siannye Zara. Petua umi ana, sebelum tidur sapu marjerin kat ulser tu. Then kalau nak lebih cepat sihat bg makan aiskrim vanilla. Insya-Allah, cepat sihat. :)

    ReplyDelete
  7. Try bagi aiskrim vanila..vanila elok utk smbuhkan ulser mulut..tengok ok x?

    ReplyDelete
  8. Alaaa.. siannya... ni ade perkongsian pengalaman ms Akiff kena ulser dulu...

    http://marqiscareno.blogspot.com/2013/02/akiff-kena-ulser.html?m=1

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.