Sunday 24 August 2014

Merdeka !!!


Assalamualaikum w.b.t.. Merdeka!! Hanya untuk Semester 3 la.. Pertengahan bulan September ni akan masuk ke Semester 4 dah.. Rasa macam sekejap je.. Dah masuk ke Semester 4.. Alhamdulillah, setakat ini, belum ada rasa nak give up ke, nak tangguh ke.. Assignment, case study, final exam, semua dah dilalui dengan baik..

Pernah letak target nak dapatkan Master sebelum umur 30.. Tapi dah tertulis oleh Allah yang Eraz diberi peluang sambung di umur 30 bukan sebelum umur 30.. Dapat pula, masa dah kahwin dan ada anak.. Lagi la banyak cabaran kan.. 

Tak kisah, janji dapat capai impian.. Ramai yang kata, apa guna dapat master kan.. Bukan boleh guna pun.. Tak kisah la apa orang nak kata, janji diri sendiri tu nak.. Sekarang mungkin tak nampak.. Esok lusa, kita tak tahu.. Baik 'penat' sekarang sebab lepas ni, kita tak tahu kan..

#Doakan semoga Eraz dapat complete kan program MBA ni awal tahun depan.. Amin..

9 comments:

  1. all the best in your undertakings ye bro.

    ReplyDelete
  2. Pcl kalau ada rezeki mmg nk sambung study.. walau di usia buka remaja lagi.. hihi, grad sama dengan anak2 pon boleh kan...selagi boleh kita tutuntlah ilmu.. tuntut ilmu sepanjang zaman. Wish you luck Eraz.

    ReplyDelete
  3. selamat malam... hehee..jom blogwalking sebelum tidur :)

    ReplyDelete
  4. Master tuuuu!! Semoga berjaya! Ena ni degree pun tak lepas lepas lagi.. sedihnyaaa

    ReplyDelete
  5. okla bang eraz, abg ade hati lagi nak study..nad cukupla degree..letih kepala..hehee..all the best bang eraz

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah ..moga segalanya dipermudahkan utk Eraz ,...akak doakan yg terbaik buat Eraz ya

    ReplyDelete
  7. Banyak ujian dan cabaran jugak kkan.. Lagi2 tanggungjawab sebagai ketua keluarga, tanggungjawab sebagai student. Moge2 semuanye Allah mudahkan. :) aminn

    ReplyDelete
  8. Moga berjaya selalu..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.