Sunday 31 August 2014

Maaf Jika Aku Tak Sempurna Episode 1 | 2 | 3

Maaf Jika Aku Tak Sempurna Episode 1 | 2 | 3

Maaf Jika Aku Tak Sempurna Episode 1 | 2 | 3 - Assalamualaikum w.b.t.. Drama Maaf Jika Aku Tak Sempurna akan menggantikan drama Rindu Awak 200% di Slot Akasia mulai Selasa ini.. Dan yang pasti, ianya drama bersiri yang diadaptasikan daripada novel tulisan Acik Lana iaitu ‘Maaf Jika Aku Tak Sempurna’.. Antara pelakonnya ialah Fahrin Ahmad, Sara Ali, Tasha Shilla, Amy Mastura dan Ika Nabila.. Jom baca serba sedikit sinopsis drama Maaf Jika Aku Tak Sempurna Episode 1, 2 dan 3..

Maaf Jika Aku Tak Sempurna Episode 1 - Mengisahkan tentang dua hati yang mencari satu cinta.. Luqman seorang graduan luar negara, bekerja sebagai pengawal peribadi Melina dalam mengawal setiap langkah Melina atas permintaan orang tuanya..

Maaf Jika Aku Tak Sempurna Episode 2 - Datin Maziah mengadu kepada anak lelakinya, Heykal yang belajar di Melbourne Australia tentang perangai Melina yang semakin teruk.. Heykal hanya meminta Datin Maziah bersabar..

Maaf Jika Aku Tak Sempurna Episode 3 - Melina terus ke kelab malam itu dan mabuk lagi.. Apabila dihantar balik oleh Hariz, dia ditanya macam-macam oleh Dato' Zakri.. Melina terus menjawab.. Datuk Zakri hilang sabar dan terus menampar Melina..

Kepada peminat buku novel Maaf Jika Aku Tak Sempurna, jom layan Maaf Jika Aku Tak Sempurna Episode 1, 2 dan 3 !

1 comment:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.