Friday 8 August 2014

Kembalilah Kasih - M'Steen


Assalamualaikum w.b.t.. Kembalilah Kasih - M'Steen? Budak-budak zaman sekarang pasti kurang tahu akan lagu Kembalilah Kasih nyanyian Kumpulan M'Steen.. Kenapa tiba-tiba Eraz buat entri ni? Sebabnya terdengar beberapa kali lagi ni di radio.. Terutama masa slot Linda Onn di Suria FM.. Eraz pernah dengar lagu ni dulu dan pada Eraz, lagu ni di antara yang dinyanyikan dengan penuh harmoni.. Nak dengar? Kat Youtube ada.. Leh copy tajuk entri ni dan search di Youtube.. Apa yang Eraz tahu, salah seorang ahli kumpulan M'Steen ni ialah pelakon yang bernama Intan Azura..

Gambar di atas? Korang rasa 'love' tu sedang ingin tenggelam ke dalam air atau baru keluar dari air? Sesuai tak dengan tajuk entri ni Kembalilah Kasih? Kira ala-ala 'love' tu baru keluar dari air seolah-olah kasih baru dikembalikan.. Haha.. Tiba-tiba jiwang la pulak petang-petang.. Habis la.. Out!

6 comments:

  1. ecece..jiwang pula die ye..hehe

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum dan salam singgah malam Eraz..rasanyer ni kumpulan lama kn..

    ReplyDelete
  3. walaupun nik bukan budak lagi, tapi nik tak tahu pun tumpulan tu..

    ReplyDelete
  4. hahahaha jiwangg menjiwang jiwanggg..ehhhh XD

    ReplyDelete
  5. hehehehe..ye,ingat lagi kumpulan m'steen ni..zaman kami ni..hehehehe.

    ReplyDelete
  6. Mak aiii dah jadik mamat jiwang pulak dahhh....hehehe

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.