Tuesday 5 August 2014

Fatin Ilani

Fatin Ilani | Assalamualaikum w.b.t.. Siapa Fatin Ilani? Pernah tertengok cerita beliau di facebook.. Tapi tak sempat nak baca.. Tapi hari ni, tertengok lagi sekali tapi tak lepaskan peluang, terus baca Kisah Di Sebalik Gadis Kebaya Di Pencakar Langit Dengan Mesej Gaza ni..

Jujurnya, sekali tengok gambar Fatin Ilani ni, Eraz sendiri yang gayat.. Rasa macam nak jatuh je.. Itu baru tengok gambar kan.. Jadi memang tabik spring la pada Fatin Ilani sebab berani memanjat pencakar langit demi menyampaikan mesej positif kepada seluruh rakyat Malaysia dan dunia mesej keamanan..

Apa yang buat Fatin Ilani bertindak demikian? Ianya sebagai respons kepada perhimpunan Save The Children Of Gaza yang dianjurkan di Dataran Merdeka pada 2 Ogos lalu yang mana Fatin Ilani melihat ramai anak muda turun hanya untuk mengambil gambar bersama selebriti sebelum terus meninggalkan lokasi.

Cerita penuh tentang Fatin Ilani ini, boleh baca di SINI..

Fatin Ilani

Fatin Ilani

Fatin Ilani

Fatin Ilani

7 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.