Monday 4 August 2014

FA's de Phileo : Pillow Felt Craft Handmade


Assalamualaikum w.b.t.. Hari ni Eraz nak dedahkan maklumat kepada mana-mana individu tentang Pillow Felt Craft Handmade.. Rasanya dah ramai yang cuba buat business ni.. Sebabnya, pada pendapat Eraz, jika beri hadiah kepada sesiapa dengan Pillow Felt Craft Handmade ni, kita rasa macam berbaloi.. Sah-sah la dia simpan kan.. Kalau barang lain, tak sure lagi.. Hehe..

Ada kawan kawen? Atau belum dapat idea nak bagi hadiah pada kawan or BFF? Jom terjah instagram FA's de Phileo sebab disitu ada banyak contoh design Pillow Felt Craft Handmade yang telah siap dan sangat disukai oleh pelanggannya.. Klik http://instagram.com/fasdephileo.. Atau google Instagram fasdephileo..

Harga hanyalah bermula dari RM20 sampai RM80.. Sangat murah kan.. Jadi untuk tempahan dan pertanyaan, boleh Whatsapp / LINE / Viber / SMS 013-9887349.. Korang juga boleh layari Facebooknya di http://www.facebook.com/fasdephileo.. Jom order sebelum terlambat.. Mungkin berguna di hari Raya atau di musim perayaan.. Terjah sekarang!!

7 comments:

  1. Kakak ana dah pernah tempah mende ni. Comel je. Tp bkn kat sini. Kat org lain. Nice sgt.

    ReplyDelete
  2. ni nak usha ni... he he he...welcome back eraz...wakakakaka... walhal ada jer kannn kita kann???

    ReplyDelete
  3. really good job. Favourite saya..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.